ღ تریپ عشقولانه ღ

سارا - کبریت - نسرین - شیوا

ღ تریپ عشقولانه ღ

سارا - کبریت - نسرین - شیوا

برای تو

 

چرا به من می گویند ،دوستش نداشته باشم

 مگر دوست داشتن جرم است ؟

 من نمی فهمم که چرا دوست داشتنش مرا به گناه خواهد

 کشاند من گناه نمیکنم من گناه را دوست ندارم

 ولی او را چرا...

 من او را فرا موش نمیکنم ولی گناهش راچرا ...

 من دوستش دارم و اور ا فراموش نمیکنم

 

 ولی گاهی گریز باید کرد و گاهی نمی شود گریخت

 

 وآن لحظه که نمیتوانی از آن بگریزی

 

همان لحظه ای است که من از آن می ترسم ولی آن را تجربه کردم تجربه ای که خدایم ببخشاید و عشق واسطه

 

شود تا بخشیده شوم

 

*** آمین***

نظرات 3 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo 7.5 سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam sara va dostanesh khobid bacheha karetoon jaleb bod va bahal moafagh bashid rasty wb jadidetoon mobarak
moafagh bashid
behshad
be man sar bezanid
bye

behshad ( Booter ) yahoo 7.5 سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:36 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz khobi sara jan khanomi wb jadideto be hamrah dostaye Wblag neviset tabrik migam
rasty kheli vaght hast be man sar nmizany ? kojaei akhe bezar man va dostam az nazarat jalebet bahreh mand beshim man link in wblag ro bejaye onli wblag bezaram ya na har do ta link basheh? link wblag digam www.booter-rasht.blogfa.com Jadid hastesh ta bad behshad bye be dostat salam breson

متین شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ق.ظ http://pormalat.blogfa.com

سلام
خسته نباشی وبلاگ بدی نبود

دوستدارم با هم تبادل لینک کنیم چون یجورایی همکاریم البته در آینده نه چندان نزدیک شوخی کردم نزدیک بخش عاشقانه وبلاگ پرملات را می افته که دوست دارم لینک وبلاگ کامل رو در این زمینه داشته باشم هم تو پرملات و هم تو عاشقانه اگر مایل بودی به من خبر بده . ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد