ღ تریپ عشقولانه ღ

سارا - کبریت - نسرین - شیوا

ღ تریپ عشقولانه ღ

سارا - کبریت - نسرین - شیوا

هوس

می خواهم و می خواستمت،تا نفسم بود     

می سوختم از حسرت عشق تو،بسم بود

 عشق تو،بسم بود،که این شعله بیدار      روشنگر شبهای بلند قفسم بود      

 ان بخت گریزنده دمی امد و بگذش           غم بود،که پیوسته نفس بود          

دست من و اغوش تو،هیهات،که یک عمر

تنها نفسی با تو نشستن ،هوسم بود

بالله،که بجز عشق تو،گر هیچ کسم بود    سیمای مسیهایی اندوه تو،ای عشق

   در غربت این دنیا فریاد رسم بود          لب بسته وپر سوخته و،از کوی تو رفتم

رفتم،به خدا اگر هوسم بود،بسم بود

نظرات 3 + ارسال نظر
ظریفی دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ http://ww.zarifi.blogfa.com

سلام۱
شعری از کارو در وبلاک که پیام گذاشته بودی به اسم کارو گذاشتم.
هر گاه بیشترین را در یافتم خبرت میکنم من هم عاشق سروده های اصلی کارو هستم خواهش دارم اگر تو هم یافتی خبرم کن. لینکت را تو وبلاکم در کامنت بزار تا پیدات کنم.

علیرضا (گل پسر) سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ق.ظ http://www.Alirezamusic.TK

سلام
موفق باشید (هر ۴تا تون نخسوزن محمد جون خودم)
-------------------------------------------------------
عشق این نیست که ۲ نفر زیر بارون با یه چتر قدم بزنند
عشق اونه که یکی چتر بشه واسه دیگری و از این که اون خیس نمیشه لذت ببره
بابای

آرش سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ب.ظ http://horizon2005.blogsky.com/

سلام.ای کاش میتونستم تو وبلاگ شماباهاتون همکاری میکردم.زندگیم این ۲خط است خط اول عشق-خط دوم انتظار
آرش-وبلاگ افق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد